Irodai asszisztens kollégánkat keressük, Könyvvizsgáló és M&A területen dolgozó budapesti cég vezetőjének és munkatársainak támogatására

Feladatok:

 kapcsolattartás ügyfelekkel, időpontok-, tárgyalások egyeztetése

 ügyvezetői feladatok nyomonkövetése, határidők figyelemmel kísérése, támogatás

 vezetők, kollégák munkájának támogatása

 irodai dokumentumok kezelése, rendszerezése, adminisztrációs feladatok

 partnerekkel való kapcsolattartás- hívások fogadása, e-mail-ek kezelése, üzenetek továbbítása

 bejövő és kimenő levelek kezelése, postázás 

 számlázás

 társasági ügyek, cégeljárással kapcsolatos feladatok ellátása

 szerződések előkészítése,összeállítása

 napi működéshez szükséges támogató adminisztratív feladatok

 

Szükséges képességek:

Személyes kompetenciák:

Társas kompetenciák

Elvarások:

Amit kínálunk:

Fényképes önéletrajzod bérigény megjelölésével kérjük juttasd el a sales@auditron.hu email címre.  

Várjuk mielőbbi jelentkezésed!  

Auditron Kft.